Bengkel Pengurusan Makmal Komputer Daerah Bachok

Bengkel/Kursus ini dijalankan selama 4 hari bermula pada 9-12 April 2007 di Perdana Resort, Pantai Cahaya Bulan, Kota Bharu, Kelantan. Dalam bengkel yang dihadiri oleh semua guru Penyelaras Makmal Komputer Sekolah PPD Bachok berjaya menghasilkan perkembangan positif di mana para guru berhasil bertukar fikiran, percambahan fikiran dan meningkatkan iltizam yang tinggi ke arah memantapkan pengurusan Makmal Komputer dan penggunaannya dalam proses P&P.

Bengkel ini menyediakan tenaga pembimbing dari Unit ICT Jabatan Pelajaran Kelantan yang diketuai oleh Tn. Hj. Mohammad b. Abdullah.

mkml4.jpgimg_3180.jpg

Majlis Perasmian Penutup selamat disempurnakan oleh Tuan Pegawai Pelajaran Daerah Bachok, Tn. Hj. Ab. Aziz b. Abdullah

2 Respons to “Bengkel Pengurusan Makmal Komputer Daerah Bachok”

  1. Insan Pendidik SK Bachok Says:

    Tahniah kpd. webmaster 485 At PKG Badak kerana laman web yang simple dan menarik. Di harap laman ini akan lebih mantap di masa hadapan utk. tatapan umum dan sekolah-sekolah kelompok khasnya bagi mendapat informasi dan makluman aktiviti terkini.Sekian.TQ.

  2. WBT Says:

    Terimakasih kpd. jawatankuasa penganjur Bengkel Pengurusan Makmal Komputer bagi semua guru Penyelaras Makmal Komputer Sekolah PPD Bachok.Bengkel ini amat bermanfaat kpd. kami warga pendidik.

Tinggalkan komen