Majlis Penyampaian Buku Bacaan Tambahan

Pada 25 Feb 2007, satu Majlis Penyampaian Buku Bacaan Tambahan untuk sekolah Daerah Bachok telah disempurnakan oleh YB Dato’ Dr. Awang Adek b. Hussin. Turut sama dalam majlis ini ialah YBhg. Dato’ Yusoff b. Harun, Pengarah Bahagian Teknologi Pendidikan, Kementerian Pelajaran Malaysia, wakil Pengarah Jabatan Pelajaran Kelantan, KPP PSPN Kelantan, Pegawai Pelajaran Daerah Bachok, Pegawai dari BTP, PPD, PSPN Kelantan dan semua Pengetua dan Guru Besar dalam PPD Bachok. Turut sama ialah guru-guru, pemimpin masyarakat dan penjawat jawatan awam di kalangan masyarakat Bachok.

.bbtbachok1.jpg bbtbachok2.jpg

Ketibaan YBhg. Dato’ Yusoff b. Harun, Pengarah BTP disambut oleh YBrs. Tuan Pegawai Pelajaran Daerah Bachok, Tn. Hj. Ab. Aziz b. Abdullah.

bbtbachok12.jpg bbtbachok11.jpgbbtbachok5.jpg

Ketibaan YB Dato’ Dr. Awang Adek b. Hussin, Timb. Menteri Kewangan Malaysia merangkap Ahli Parlimen Bachok disambut oleh YBhg. Dato’ Yusoff b. Harun dan para pegawai.

bbtbachok8.jpgbbtbachok9.jpg

Sebahagian Pengetua dan Guru Besar yang menerima sumbangan Buku Bacaan Tambahan dari Kementerian Pelajaran Malaysia dari YB Dato’ Dr. Awang Adek b. Hussin.

 

 

Tinggalkan komen